HTML

Marketing szakértők

Egy kkv marketing blog azoknak, akiknek konkrét kérdéseik vannak, és valódi válaszokat szeretnének. A www.nomico.hu szakértőitől. Írd meg kérdésedet! "A marketing egy szemüveg, amin keresztül az üzletedet látod. Ezt a szemüveget remélem az ügyfeleid adták rád. "

Friss topikok

  • mihalytoth: "Szomorú, de a jelenlegi recesszió kedvez ennek a folyamatnak." Én nem látom szomorúnak, de önmagá... (2009.03.05. 17:13) Matematikai marketing?
  • zsz: Szia Chris Dry, hát annyira azért nem triviális. A net csak Angliában előzte meg a tvt - most elő... (2008.05.27. 21:51) Nélkülözhető?
  • nomi mark: Szia Kontaktia! Köszi az értékes hozzászólást...még nem terveztem a crm mélységeibe belemenni, de... (2008.05.25. 14:30) Ha B2B marketing akkor elhúzodó vásárlási folyamat.. hogy védd ki?
  • Kontaktia: A spam törvény miatt hozzánk is egyre többen fordulnak, hogy legalizáljuk az e-mail adatbázisukat,... (2008.04.07. 22:59) Persze, dm, de kinek? Gyűjtögető életmód
  • KondorAlbert: A Nike már a kilencvenes évektől alkalmazza, leginkább a márkatudatosítás terén. No Logo című köny... (2008.04.07. 12:29) vírusmarketing

Linkblog

Felturbózott eDM

2008.02.25. 14:28 nomi mark

Kati kérdezi:

"Írtam egy akciós e-mailt, amit kiküldenék. Mit tegyek, hogy biztos eredményes legyen a levél?"

A válasz:

Nem írsz arról, hogy milyen listára küldöd ki azt az eDM-edet (elektronikus direkt levél). Feltételezem, hogy saját listátok van a régi vevőitöktől? Mert akkor máris egy nagyot léptünk előre. De hogy ezt még tovább fokozzuk:

Html vs txt

Főleg, ha üzleti email címekre küldöd a levelet, fontos, hogy ha html levelet készítettél, akkor készülj fel arra, hogy ha át is jut a leveled, az extra tartalmakat (kép stb) blokkolják. A szöveg legyen az uralkodó elem. Tegyél bele egy linket a levélbe, ami a honlapotokra felrakott verzióra mutat, vagy csatold txtben is az ajánlatot.

Tárgysor

A lista és a feladó után a tárgysor a legfontosabb. Legyen rövid és lényegretörő, max. 35-40 karakterben. Kerüld a spam-gyanús szavakat: -10%, IGYEN, AKCIÓ stb.

Ajánlat

Érdemes meghatározni és meg is írni, hogy kinek szól az ajánlat és meddig? Mondjuk csak régi vévőinknek egész márciusban 10% kedvezmény. A célzott és időben korlátozott akciók eredményesebbek.

Szöveg és elrendezés

Legyen egy figyelemfelkeltő, a tárgysorral harmonizáló címsorod. Tagold a szöveget, használj felsorolásokat, legyél tömör, koncentrálj a termék előnyeire.

A szövegben mindenképpen helyezz el egy linkelt felhívást cselekvésre: „Megrendelem”, „Regisztrálok” stb. Ez a link mutasson az érkeztető oldalra.

Érkeztető oldal (landing page)

Nagyban megnöveli az akció hatékonyságát (akár 50-80%-al is), ha nem simán a honlapodra irányítod a levél olvasóit, hanem egy speciális oldalra, amely az akció, a benne szereplő termék részleteit/előnyeit mutatja be.

Sorozatban lőj

A megrendelések nagyobb része nem az első kiküldésből kerül ki. Győzködni kell őket, úgyhogy küld el nekik 3x, mondjuk egy hét csúszással. Változtasd meg a címsort és tárgysort a második alkalommal.


Összefoglalás EMBG kedvéért :)

Ha htmlben küldöd, csatolj hozzá txt file-t is, figyelj a tárgyorra és a headline-ra, használj kiemeléseket és bulletpointokat. Többször küld el neki az ajánlatot, legyen benne call to action és a levélből irányítsd őt a landing page-re.

Szólj hozzá!

Címkék: szövegírás direkt marketing érkeztető oldal

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingszakertok.blog.hu/api/trackback/id/tr23353767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása