HTML

Marketing szakértők

Egy kkv marketing blog azoknak, akiknek konkrét kérdéseik vannak, és valódi válaszokat szeretnének. A www.nomico.hu szakértőitől. Írd meg kérdésedet! "A marketing egy szemüveg, amin keresztül az üzletedet látod. Ezt a szemüveget remélem az ügyfeleid adták rád. "

Friss topikok

  • mihalytoth: "Szomorú, de a jelenlegi recesszió kedvez ennek a folyamatnak." Én nem látom szomorúnak, de önmagá... (2009.03.05. 17:13) Matematikai marketing?
  • zsz: Szia Chris Dry, hát annyira azért nem triviális. A net csak Angliában előzte meg a tvt - most elő... (2008.05.27. 21:51) Nélkülözhető?
  • nomi mark: Szia Kontaktia! Köszi az értékes hozzászólást...még nem terveztem a crm mélységeibe belemenni, de... (2008.05.25. 14:30) Ha B2B marketing akkor elhúzodó vásárlási folyamat.. hogy védd ki?
  • Kontaktia: A spam törvény miatt hozzánk is egyre többen fordulnak, hogy legalizáljuk az e-mail adatbázisukat,... (2008.04.07. 22:59) Persze, dm, de kinek? Gyűjtögető életmód
  • KondorAlbert: A Nike már a kilencvenes évektől alkalmazza, leginkább a márkatudatosítás terén. No Logo című köny... (2008.04.07. 12:29) vírusmarketing

Linkblog

Digitális bennszülöttek

2009.02.08. 15:17 nomi mark

A digitális érába beleszülettek generációja – 25 alatt – természetes képességként szívták magukba a digitális világot. Míg mi bevándorlók némi félelemmel vegyes tisztelettel tekintünk a technológiára, az online lehetőségekre ők mindezt termesztésnek élik meg, és így fogyasztási, tanulási, gondolkodási szokásaik is e szerint alakulnak.

Prensky leírása szerint fő jellemzőik:

Digitális sebesség a valós idejűvel szemben – senki sem klikkel olyan gyorsan mint az új generácó – gyors rápillantás és már megyünk is

Párhuzamos haladás a lineáris helyett – vagyis multitasking: egyszerre több dolgot is művel, a telefonbeszélgetés közben nézi meg az emailjeit stb.

Random hozzáférés vs. lineáris gondolkodás – az új médián felnőttek megszokták, hogy össze-vissza klikkelgessenek, keresgessenek infó után, ahelyett, hogy a hagyományos

Az első a grafika és ábrák, a szöveg csak utána jön

Passzív tanulás, ismeretszerzés helyett interaktív

A folyamatos, lépésenkénti motiváció kell

A fantázia egyre nagyobb szerephez jut – főleg ha ő alakíthatja

Türelmetlenség – azonnal meg akarja találni, amit keres, vagy amit relevánsnak, esetleg érdekesnek talál, különben már odébb is klikkelt.

Ahogy Arianna Huffington fogalamazott: „ha régi médiát fogyasztasz, azt a kanapédon teszed, ha új médiát azt lóháton”

Vagyis mi offlineról átszokott bevándorlók új gondolkodásmódot, az interaktivitás új szintjét kell célozzuk. És ez nem feltétlen a web2-t jelenti, hanem izgalmas, folyamatos előnyöket ajánló, interaktív, és gyorsan áttekinthető, több szintű tartalmak hálózatát. Ráadásul egyre inkább arra vagyunk utalva, hogy olyan tartalmakat hozzunk létre, amely ér annyit, hogy a fogyasztó maga ossza meg társaival.

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: marketing stratégia fogyasztó

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingszakertok.blog.hu/api/trackback/id/tr79930177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása