HTML

Marketing szakértők

Egy kkv marketing blog azoknak, akiknek konkrét kérdéseik vannak, és valódi válaszokat szeretnének. A www.nomico.hu szakértőitől. Írd meg kérdésedet! "A marketing egy szemüveg, amin keresztül az üzletedet látod. Ezt a szemüveget remélem az ügyfeleid adták rád. "

Friss topikok

  • mihalytoth: "Szomorú, de a jelenlegi recesszió kedvez ennek a folyamatnak." Én nem látom szomorúnak, de önmagá... (2009.03.05. 17:13) Matematikai marketing?
  • zsz: Szia Chris Dry, hát annyira azért nem triviális. A net csak Angliában előzte meg a tvt - most elő... (2008.05.27. 21:51) Nélkülözhető?
  • nomi mark: Szia Kontaktia! Köszi az értékes hozzászólást...még nem terveztem a crm mélységeibe belemenni, de... (2008.05.25. 14:30) Ha B2B marketing akkor elhúzodó vásárlási folyamat.. hogy védd ki?
  • Kontaktia: A spam törvény miatt hozzánk is egyre többen fordulnak, hogy legalizáljuk az e-mail adatbázisukat,... (2008.04.07. 22:59) Persze, dm, de kinek? Gyűjtögető életmód
  • KondorAlbert: A Nike már a kilencvenes évektől alkalmazza, leginkább a márkatudatosítás terén. No Logo című köny... (2008.04.07. 12:29) vírusmarketing

Linkblog

Belőled csak egy van?

2008.05.23. 15:56 zsz

K: Sokat hallani a megkülönböztetésről, hogy meg kell különböztetnem a cégemet a többiektől. De hogyan..?

V: Ha olyan vagy, mint a többi versenytársad, akkor max. egy esélyed marad az életben maradásra: az árharc. Azt pedig új belépőként nehéz túlélni.. szóval a probléma feloldása a megkülönböztetés, vagyis a céged helyének belövése a piacon, megszemélyesítése, megtalálni a téged a konkurenciádtól megkülönböztető elemeidet és a későbbiekben azt a marketinged középpontjába állítani. .

Könnyű mondani. Főleg most, hogy mindenki specializálódik, és mindig is, hiszen ilyenkor mindenki egyből a minőséget jó áron varázsszavakra gondol.

Nézzünk meg egy-két hagyományosan bevált módszert, megoldást:

Specializáció – találd meg az a szűk szegmenst, akiknek az igényeire specializálódsz és számukra a legjobb, rájuk szabott megoldást tudod kínálni.

Humanizáció -  tedd emberivé a cégedet: köss hozzá arcot, mutasd be az embereket, csoportokat, kommunikálj magatokról sztorikat, esetleg használj öniróniát..

Perszonalizáció – ruházd fel saját személyiséggel cégedet. Mutasd be a céged kultúráját, egyedi működését, struktúráját. Tény, hogy ez a legnehezebb és legdrágább technika mindközül.

A legjobb, ha egy kombinációt választasz: specializálódsz és mellesleg még emberként is megjelensz.

Ha ezeket nem látjuk járható útnak, akkor a legegyszerűbb, ha tollat ragadunk és szépen leírjuk, hogy miben kimagasló és különleges a mi cégünk, szolgáltatásunk, termékünk. Most pedig nézzük végig, amit írtunk és húzzuk ki belőle az általános minőségi és hasonló jelzőket. Ami megmaradt, na az az ami téged megkülönböztet.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing pozícionálás b2b marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingszakertok.blog.hu/api/trackback/id/tr72484161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása