HTML

Marketing szakértők

Egy kkv marketing blog azoknak, akiknek konkrét kérdéseik vannak, és valódi válaszokat szeretnének. A www.nomico.hu szakértőitől. Írd meg kérdésedet! "A marketing egy szemüveg, amin keresztül az üzletedet látod. Ezt a szemüveget remélem az ügyfeleid adták rád. "

Friss topikok

  • mihalytoth: "Szomorú, de a jelenlegi recesszió kedvez ennek a folyamatnak." Én nem látom szomorúnak, de önmagá... (2009.03.05. 17:13) Matematikai marketing?
  • zsz: Szia Chris Dry, hát annyira azért nem triviális. A net csak Angliában előzte meg a tvt - most elő... (2008.05.27. 21:51) Nélkülözhető?
  • nomi mark: Szia Kontaktia! Köszi az értékes hozzászólást...még nem terveztem a crm mélységeibe belemenni, de... (2008.05.25. 14:30) Ha B2B marketing akkor elhúzodó vásárlási folyamat.. hogy védd ki?
  • Kontaktia: A spam törvény miatt hozzánk is egyre többen fordulnak, hogy legalizáljuk az e-mail adatbázisukat,... (2008.04.07. 22:59) Persze, dm, de kinek? Gyűjtögető életmód
  • KondorAlbert: A Nike már a kilencvenes évektől alkalmazza, leginkább a márkatudatosítás terén. No Logo című köny... (2008.04.07. 12:29) vírusmarketing

Linkblog

A sajtó szőnyegbombázása emailben

2008.03.17. 11:45 nomi mark

Kérdés:

Hogyan érdemes emailben kiküldeni sajtóközleményt a sajtólistánkra?

Válasz:

Ha ez egy jól bejáratott lista, akkor viszonylag egyszerű az eset, de mivel felmerült a kérdés, gondolom van, aki most hall rólad először. Vagyis erre az esetre is igazak az általános eDM szabályok. Ráadásul mivel a szerkesztők, újságírók nem kevés napi híráradattal küzdenek meg, nekünk is leleményesnek kell lenni, hogy egyáltalán a kinyitásig eljutassuk levelünket.

Ne csatolj semmit! Az ugyanis erős gátja lehet a levél célba érésének: vírusnak nézik, letiltják. Vagy ismert email címre küld a csatolt képet, sajtóközleményt, média kitet, vagy pedig tedd fel ezeket a honlapodra, és tedd a linket a levélbe

Az 5 másodperc szabály itt is érvényes. Vagyis ne azt csináld, hogy a komplett sajtóközleményt szőröstől-bőröstől beteszed a levélbe és átküldöd, hanem inkább tedd be az összefoglaló-bevezetőt és mellékelj erre is egy linket, ahol a komplett közleményt elérheti.

Az aranyszabály itt is érvényes: a legfontosabb a feladó és a tárgy sor. A feladó alapján dől el, hogy ha már egyszer az email fiókban landoltál kitörölnek-e, a tárgysor pedig hogy kinyitnak-e. Ha nem ismered a feladót, akkor írd a vállalatnevet, és hogy sajtóközpont, vagy pr, vagy média kapcsolatok, hogy releváns legyen. A tárgysorba, pedig a hírt próbáld meg érdekesen tálalni 45 karakterben, az hogy sajtóközlemény nem elég

Szólj hozzá!

Címkék: pr e mail marketing edm

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingszakertok.blog.hu/api/trackback/id/tr41384355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása