A kérdés:
Van egy új termékünk és szeretnénk megmutatni a viszonteladóknak és a nagyobb vevőknek, de az a baj, hogy ezekre elég kevesen szoktak eljönni. Mikor hívjam őket? Vagy mi mást tehetünk?
Válasz:
A termékbemutatók esetében 3 fontos dologra kell figyelnünk:
1. Téma/esemény minősége
2. az időzítés
3. egy meghívás nem meghívás
1. Vagyis legyen a téma érdekes, hasznos, fókuszáljon olyan hasznos információkra, tippekre, amit az ott megjelenő valóban hasznosnak érez. Legyünk tömörek, legyen rövid az a bemutató, fókuszáljunk csak a lényegre. Érdemes a termékbemutatóból „társasági eseményt” kreálni. Legyen ez egyúttal egy ebéd, egy állófogadás, ahol kötetlen beszélgetés is zajlik és nem csak velünk, de egymással is érdemes lesz a megjelenőknek beszélgetni, információt cserélni.
2. Tartsuk kedd-csütörtük a bemutatót ebédidő környékén, amikor könnyebb elszabadulni. Az ebéd ürügyén még inkább. Időzítsük a bemutatót 11 és 13 óra közé.
3. Akár háromszor is erősítsük meg a meghívásunkat. Az írásos meghívót követően hívjuk fel, hogy megtudjuk jön-e, pár nappal az esemény előtt, pedig küldjünk egy emlékeztető emailt. A bemutató előtti napon érdemes még egy emailt küldeni, de volt már olyan eset is, hogy aznap küldtünk egy sms-t is a meghívottaknak.