HTML

Marketing szakértők

Egy kkv marketing blog azoknak, akiknek konkrét kérdéseik vannak, és valódi válaszokat szeretnének. A www.nomico.hu szakértőitől. Írd meg kérdésedet! "A marketing egy szemüveg, amin keresztül az üzletedet látod. Ezt a szemüveget remélem az ügyfeleid adták rád. "

Friss topikok

  • mihalytoth: "Szomorú, de a jelenlegi recesszió kedvez ennek a folyamatnak." Én nem látom szomorúnak, de önmagá... (2009.03.05. 17:13) Matematikai marketing?
  • zsz: Szia Chris Dry, hát annyira azért nem triviális. A net csak Angliában előzte meg a tvt - most elő... (2008.05.27. 21:51) Nélkülözhető?
  • nomi mark: Szia Kontaktia! Köszi az értékes hozzászólást...még nem terveztem a crm mélységeibe belemenni, de... (2008.05.25. 14:30) Ha B2B marketing akkor elhúzodó vásárlási folyamat.. hogy védd ki?
  • Kontaktia: A spam törvény miatt hozzánk is egyre többen fordulnak, hogy legalizáljuk az e-mail adatbázisukat,... (2008.04.07. 22:59) Persze, dm, de kinek? Gyűjtögető életmód
  • KondorAlbert: A Nike már a kilencvenes évektől alkalmazza, leginkább a márkatudatosítás terén. No Logo című köny... (2008.04.07. 12:29) vírusmarketing

Linkblog

Minél több embernek szeretném megmutatni

2008.01.22. 09:21 zsz

A kérdés:

Van egy új termékünk és szeretnénk megmutatni a viszonteladóknak és a nagyobb vevőknek, de az a baj, hogy ezekre elég kevesen szoktak eljönni. Mikor hívjam őket? Vagy mi mást tehetünk?

Válasz:

A termékbemutatók esetében 3 fontos dologra kell figyelnünk:

1. Téma/esemény minősége

2. az időzítés

3. egy meghívás nem meghívás

 

1. Vagyis legyen a téma érdekes, hasznos, fókuszáljon olyan hasznos információkra, tippekre, amit az ott megjelenő valóban hasznosnak érez. Legyünk tömörek, legyen rövid az a bemutató, fókuszáljunk csak a lényegre. Érdemes a termékbemutatóból „társasági eseményt” kreálni. Legyen ez egyúttal egy ebéd, egy állófogadás, ahol kötetlen beszélgetés is zajlik és nem csak velünk, de egymással is érdemes lesz a megjelenőknek beszélgetni, információt cserélni.

2. Tartsuk kedd-csütörtük a bemutatót ebédidő környékén, amikor könnyebb elszabadulni. Az ebéd ürügyén még inkább. Időzítsük a bemutatót 11 és 13 óra közé.

3. Akár háromszor  is erősítsük meg a meghívásunkat. Az írásos meghívót követően hívjuk fel, hogy megtudjuk jön-e, pár nappal az esemény előtt, pedig küldjünk egy emlékeztető emailt. A bemutató előtti napon érdemes még egy emailt küldeni, de volt már olyan eset is, hogy aznap küldtünk egy sms-t is a meghívottaknak.

Szólj hozzá!

Címkék: fogadás termékbemutató meghívás rendezvényszervezés

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingszakertok.blog.hu/api/trackback/id/tr98306845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása