Zsolt kérdése:
"Most induló cégünknek szeretnénk logót, névjegyet és honlapot. Van olcsó és drágább ajánlatunk is, de nem tudom, hogy mennyire éri meg ebbe befektetni az elején? Mennyire fontos, hogy profi vagy nem annyira?"
A válasz:Főleg ha ismeretlen, induló cégről van szó nagyon fontos, hogy milyen benyomást tesz: ez pont olyan, mint az első benyomás az emberek között. A cég arculata (itt külső jegyei: logója, egyenruhája, stb.) a cég stílusát, személyiségét közvetíti, megkülönböztet a konkurenciától és remélhetőleg még pozitív érzelmi hatást is kelt. Legyen az az arculat mindig egységes, utaljon a cég értékeire, legyen könnyen beazonosítható. A minőségi arculat bizalmat épít, profizmust sugall, biztos te is szívesebben tárgyalsz olyan céggel, amelyen látszik, hogy profi és nem csak reméled, hogy az….
A másik tapasztalat, hogy rengeteg olyan céggel találkozunk, aki gyorsan csináltat valamit, esetleg, mert olcsó. De ez gyakran sajnos olyan is lesz, így a második lépésben jutnak el hozzánk, vagy máshoz. Én szerintem gazdaságosabb, ha már elsőre is minőségi az arculatod, oldalad és csak egyszer fizetsz. Ez persze nem azt jelenti – kilépve a design kérdésből - hogy pl. a honlapnak már elsőre is rém komplexnek kell lennie, ezer féle funkcióval stb. Hanem az alapok legyenek meg és utána még mindig lehet fejleszteni.