HTML

Marketing szakértők

Egy kkv marketing blog azoknak, akiknek konkrét kérdéseik vannak, és valódi válaszokat szeretnének. A www.nomico.hu szakértőitől. Írd meg kérdésedet! "A marketing egy szemüveg, amin keresztül az üzletedet látod. Ezt a szemüveget remélem az ügyfeleid adták rád. "

Friss topikok

  • mihalytoth: "Szomorú, de a jelenlegi recesszió kedvez ennek a folyamatnak." Én nem látom szomorúnak, de önmagá... (2009.03.05. 17:13) Matematikai marketing?
  • zsz: Szia Chris Dry, hát annyira azért nem triviális. A net csak Angliában előzte meg a tvt - most elő... (2008.05.27. 21:51) Nélkülözhető?
  • nomi mark: Szia Kontaktia! Köszi az értékes hozzászólást...még nem terveztem a crm mélységeibe belemenni, de... (2008.05.25. 14:30) Ha B2B marketing akkor elhúzodó vásárlási folyamat.. hogy védd ki?
  • Kontaktia: A spam törvény miatt hozzánk is egyre többen fordulnak, hogy legalizáljuk az e-mail adatbázisukat,... (2008.04.07. 22:59) Persze, dm, de kinek? Gyűjtögető életmód
  • KondorAlbert: A Nike már a kilencvenes évektől alkalmazza, leginkább a márkatudatosítás terén. No Logo című köny... (2008.04.07. 12:29) vírusmarketing

Linkblog

Arculat, de mennyire?

2008.01.18. 17:10 zsz

Zsolt kérdése:

"Most induló cégünknek szeretnénk logót, névjegyet és honlapot. Van olcsó és drágább ajánlatunk is, de nem tudom, hogy mennyire éri meg ebbe befektetni az elején? Mennyire fontos, hogy profi vagy nem annyira?"

A válasz:

Főleg ha ismeretlen, induló cégről van szó nagyon fontos, hogy milyen benyomást tesz: ez pont olyan, mint az első benyomás az emberek között.  A cég arculata (itt külső jegyei: logója, egyenruhája, stb.)  a cég stílusát, személyiségét közvetíti, megkülönböztet a konkurenciától és remélhetőleg még pozitív érzelmi hatást is kelt. Legyen az az arculat mindig egységes, utaljon a cég értékeire, legyen könnyen beazonosítható. A minőségi arculat bizalmat épít, profizmust sugall, biztos te is szívesebben tárgyalsz olyan céggel, amelyen látszik, hogy profi és nem csak reméled, hogy az….

A másik tapasztalat, hogy rengeteg olyan céggel találkozunk, aki gyorsan csináltat valamit, esetleg, mert olcsó. De ez gyakran sajnos olyan is lesz, így a második lépésben jutnak el hozzánk, vagy máshoz. Én szerintem gazdaságosabb, ha már elsőre is minőségi az arculatod, oldalad és csak egyszer fizetsz. Ez persze nem azt jelenti – kilépve a design kérdésből - hogy pl. a honlapnak már elsőre is rém komplexnek kell lennie, ezer féle funkcióval stb. Hanem az alapok legyenek meg és utána még mindig lehet fejleszteni.

 

Szólj hozzá!

Címkék: design logó honlap logo arculat

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingszakertok.blog.hu/api/trackback/id/tr36302407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása