HTML

Marketing szakértők

Egy kkv marketing blog azoknak, akiknek konkrét kérdéseik vannak, és valódi válaszokat szeretnének. A www.nomico.hu szakértőitől. Írd meg kérdésedet! "A marketing egy szemüveg, amin keresztül az üzletedet látod. Ezt a szemüveget remélem az ügyfeleid adták rád. "

Friss topikok

  • mihalytoth: "Szomorú, de a jelenlegi recesszió kedvez ennek a folyamatnak." Én nem látom szomorúnak, de önmagá... (2009.03.05. 17:13) Matematikai marketing?
  • zsz: Szia Chris Dry, hát annyira azért nem triviális. A net csak Angliában előzte meg a tvt - most elő... (2008.05.27. 21:51) Nélkülözhető?
  • nomi mark: Szia Kontaktia! Köszi az értékes hozzászólást...még nem terveztem a crm mélységeibe belemenni, de... (2008.05.25. 14:30) Ha B2B marketing akkor elhúzodó vásárlási folyamat.. hogy védd ki?
  • Kontaktia: A spam törvény miatt hozzánk is egyre többen fordulnak, hogy legalizáljuk az e-mail adatbázisukat,... (2008.04.07. 22:59) Persze, dm, de kinek? Gyűjtögető életmód
  • KondorAlbert: A Nike már a kilencvenes évektől alkalmazza, leginkább a márkatudatosítás terén. No Logo című köny... (2008.04.07. 12:29) vírusmarketing

Linkblog

Nélkülözhető?

2008.05.27. 08:31 zsz

A CMO klub felmérése szerint a megkérdezett marketingesek nem tudnának PR, keresőmarketing és online marketing nélkül élni. Ha muszáj lenne a tradicionális médiától válnának meg.

 
Vagyis, ha megvágnák a büdzséjüket a válaszadók több mint fele a tv-t és a sajtót nevezte meg, mint feláldozható reklámeszköz. A tv-t és a printet a kiállítások és a rendezvények követték.

Ezek szerint egyre több marketinges gondolkodik hozzám hasonlóan: a direkt és irányítható kommunikáció, az ügyfél központú és mérhető megoldások vették át a vezetést. Igaz túl erős súllyal szerepelnek a felsorollásban a legújabb szent tehenek: az online és SEO aktivitások.

A megkérdezettek a legfontosabb feladatnak a bizalom és az ügyfélhűség kiépítését, és a megkülönböztetést nevezték meg. Én azért még hozzátenném az értékesítés támogatást is (lead generálás, nurturing).

2 komment

Címkék: marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingszakertok.blog.hu/api/trackback/id/tr44489675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2008.05.27. 19:32:09

Ez teljesen triviális dolog. Az online amúgy is erősebb lesz idén a költsben mint a tv, de én még a WOM, gerilla - és , astroturf marketingre is támaszkodom ill. a speciális web 2.0-ás ötletek kiaknzásáéra (célcsoport és megrendelő függő).

zsz 2008.05.27. 21:51:31

Szia Chris Dry,

hát annyira azért nem triviális. A net csak Angliában előzte meg a tvt - most először. Magyarországon pl. mindössze 7,5%-a a net a reklámtortának, míg a tv 40%...a WOM-ot pedig alig hasznáják, még kiforratlan... erről volt post..

zsz
süti beállítások módosítása