Van egy jó listám és egy jó üzenetem. Mivel növelhetem még az email akció hatékonyságát?
Válasz:
Például egy jó érkeztető oldallal (landing page). Ez egy olyan oldal, amelyet külön erre az akcióra „optimalizáltok”. Ezen az oldalon bővebb információt találhat a potenciális vásárlód az akcióról, a hirdetett termékről és releváns linkeket kizárólag az akcióval kapcsolatosan.
Mielőtt nekicsapnál döntsd el, hogy pontosan mit is vársz el a látogatódtól? mit akarsz tőle, mit tegyen ha megérkezett az oldalra? Kérjen árajánlatot? Hagyja meg az elérhetőségeit? Iratkozzon fel a hírlevélre?
Ha ez megvan a céllal a szemed előtt már csak a részleteket kell kidolgoznod:
A kihagyhatatlan elemek:
Konzekvens céges arculat, logó
Az eDM-ben megjelent címsor megismétlése, hogy tudja, hogy jó helyen jár
Tömör összefoglalása annak, hogy mit is tehet ÉRTE a termék
E mellett egy vonzó termékkép
és a felhívás cselekvésre (call to action) ideális esetben hot linkként
7 tipp a hogyanra:
- A felhívás cselekvésre legyen egy feltűnő gomb (Iratkozz fel, kérje ajánlatunkat stb.) ás páratlan számú – az ideális 1, vagy 3
- Zárd ki a lényegtelen elemeket – semmi se vonja el a figyelmét, csábítsa el az oldalról
- Ne csak a címsor, de az érkeztető oldal külalakja is passzoljon az eDM-éhez
- Az érkeztető oldal – mint minden weboldal – legfontosabb eleme a felső 300 px, ami az első ablakban látható görgetés nélkül. A lényeg kerüljön ide! A felhívás is!
- Ha valamilyen formot (kitölteni való webes adatlapot) helyezel el az oldalon szeretnéd, hogy azt töltse is ki, akkor figyelj arra, hogy csak a legszükségesebbet kérdezd meg tőle (optimálisan név, email), vagy ha még van kérdésed, az legyen kiválasztható, ne neki kelljen irogatni.
- a szöveged legyen tagolt, egyszerű, tömör, használj kiemeléseket, felsorolásokat
- és tesztelj! Egyszerre mindig csak egy dolgot változtass meg az oldalon.
Sok sikert!
Ha szükséged van segítségre, itt kérdezhetsz.