HTML

Marketing szakértők

Egy kkv marketing blog azoknak, akiknek konkrét kérdéseik vannak, és valódi válaszokat szeretnének. A www.nomico.hu szakértőitől. Írd meg kérdésedet! "A marketing egy szemüveg, amin keresztül az üzletedet látod. Ezt a szemüveget remélem az ügyfeleid adták rád. "

Friss topikok

  • mihalytoth: "Szomorú, de a jelenlegi recesszió kedvez ennek a folyamatnak." Én nem látom szomorúnak, de önmagá... (2009.03.05. 17:13) Matematikai marketing?
  • zsz: Szia Chris Dry, hát annyira azért nem triviális. A net csak Angliában előzte meg a tvt - most elő... (2008.05.27. 21:51) Nélkülözhető?
  • nomi mark: Szia Kontaktia! Köszi az értékes hozzászólást...még nem terveztem a crm mélységeibe belemenni, de... (2008.05.25. 14:30) Ha B2B marketing akkor elhúzodó vásárlási folyamat.. hogy védd ki?
  • Kontaktia: A spam törvény miatt hozzánk is egyre többen fordulnak, hogy legalizáljuk az e-mail adatbázisukat,... (2008.04.07. 22:59) Persze, dm, de kinek? Gyűjtögető életmód
  • KondorAlbert: A Nike már a kilencvenes évektől alkalmazza, leginkább a márkatudatosítás terén. No Logo című köny... (2008.04.07. 12:29) vírusmarketing

Linkblog

Megnövelt email marketing hatékonyság: a landing page

2008.04.07. 20:59 nomi mark

Kérdés:

Van egy jó listám és egy jó üzenetem. Mivel növelhetem még az email akció hatékonyságát?

Válasz:

Például egy jó érkeztető oldallal (landing page). Ez egy olyan oldal, amelyet külön erre az akcióra „optimalizáltok”. Ezen az oldalon bővebb információt találhat a potenciális vásárlód az akcióról, a hirdetett termékről és releváns linkeket kizárólag az akcióval kapcsolatosan.

Mielőtt nekicsapnál döntsd el, hogy pontosan mit is vársz el a látogatódtól? mit akarsz tőle, mit tegyen ha megérkezett az oldalra? Kérjen árajánlatot? Hagyja meg az elérhetőségeit? Iratkozzon fel a hírlevélre?

Ha ez megvan a céllal a szemed előtt már csak a részleteket kell kidolgoznod:

A kihagyhatatlan elemek:

Konzekvens céges arculat, logó

Az eDM-ben megjelent címsor megismétlése, hogy tudja, hogy jó helyen jár

Tömör összefoglalása annak, hogy mit is tehet ÉRTE a termék

E mellett egy vonzó termékkép

és a felhívás cselekvésre (call to action) ideális esetben hot linkként

 

7 tipp a hogyanra:

  1. A felhívás cselekvésre legyen egy feltűnő gomb (Iratkozz fel, kérje ajánlatunkat stb.) ás páratlan számú – az ideális 1, vagy 3
  2. Zárd ki a lényegtelen elemeket – semmi se vonja el a figyelmét, csábítsa el az oldalról
  3. Ne csak a címsor, de az érkeztető oldal külalakja is passzoljon az eDM-éhez
  4. Az érkeztető oldal – mint minden weboldal – legfontosabb eleme a felső 300 px, ami az első ablakban látható görgetés nélkül. A lényeg kerüljön ide! A felhívás is!
  5. Ha valamilyen formot (kitölteni való webes adatlapot) helyezel el az oldalon szeretnéd, hogy azt töltse is ki, akkor figyelj arra, hogy csak a legszükségesebbet kérdezd meg tőle (optimálisan név, email), vagy ha még van kérdésed, az legyen kiválasztható, ne neki kelljen irogatni.
  6. a szöveged legyen tagolt, egyszerű, tömör, használj kiemeléseket, felsorolásokat
  7. és tesztelj! Egyszerre mindig csak egy dolgot változtass meg az oldalon.

Sok sikert!

Ha szükséged van segítségre, itt kérdezhetsz.

Szólj hozzá!

Címkék: honlap e mail marketing érkeztető oldal

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingszakertok.blog.hu/api/trackback/id/tr74415897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása