Kérdés:
"Szeretnénk a médiában megjelenni. Hogyan tudom eljuttatni a híreket az újságíróknak?"
Válasz:
A legegyszerűbb, ha írsz egy sajtóközleményt és azt eljuttatod az általad gyűjtött újságírói listára, és felteszed különböző sajtóközlemény központok adatbázisába is. Így oda is eljut, akinek te nem küldted el külön.
A sajtóközlemény címében bőven elég csak a lényeget összefoglalni Pl. „A Könnyű Meggagzdagodás Pénzügyi Tanácsadó Kft elemzése szerint a lakossági megtakarítások 2%-al nőnek 2008-ban.” Itt nem nekünk kell frappánsnak lenni, bízd a feladatot a sajtósra.
Az első bekezdésben a ki, mit, hol, miért, mikor kérdésekre összpontosíts, míg a közlemény további részében ezeket fejtsd ki bővebben, érdekesen.
Olyan információkat adj át, amelyek mások számára is érdekesek, fontosak: ez nem csak a megjelenés feltétele, de a célcsoportod sem olvassa el a cikket, ha nem érdekes számára.
pr szolgáltatások kkv-knak