HTML

Marketing szakértők

Egy kkv marketing blog azoknak, akiknek konkrét kérdéseik vannak, és valódi válaszokat szeretnének. A www.nomico.hu szakértőitől. Írd meg kérdésedet! "A marketing egy szemüveg, amin keresztül az üzletedet látod. Ezt a szemüveget remélem az ügyfeleid adták rád. "

Friss topikok

  • mihalytoth: "Szomorú, de a jelenlegi recesszió kedvez ennek a folyamatnak." Én nem látom szomorúnak, de önmagá... (2009.03.05. 17:13) Matematikai marketing?
  • zsz: Szia Chris Dry, hát annyira azért nem triviális. A net csak Angliában előzte meg a tvt - most elő... (2008.05.27. 21:51) Nélkülözhető?
  • nomi mark: Szia Kontaktia! Köszi az értékes hozzászólást...még nem terveztem a crm mélységeibe belemenni, de... (2008.05.25. 14:30) Ha B2B marketing akkor elhúzodó vásárlási folyamat.. hogy védd ki?
  • Kontaktia: A spam törvény miatt hozzánk is egyre többen fordulnak, hogy legalizáljuk az e-mail adatbázisukat,... (2008.04.07. 22:59) Persze, dm, de kinek? Gyűjtögető életmód
  • KondorAlbert: A Nike már a kilencvenes évektől alkalmazza, leginkább a márkatudatosítás terén. No Logo című köny... (2008.04.07. 12:29) vírusmarketing

Linkblog

A sajtó nekünk dolgozik?

2008.01.24. 17:53 nomi mark

Kérdés:

"Szeretnénk a médiában megjelenni. Hogyan tudom eljuttatni a híreket az újságíróknak?"

Válasz:

A legegyszerűbb, ha írsz egy sajtóközleményt és azt eljuttatod az általad gyűjtött újságírói listára, és felteszed különböző sajtóközlemény központok adatbázisába is. Így oda is eljut, akinek te nem küldted el külön.

A sajtóközlemény egy igen tömör fél, vagy 1 oldalas strukturált "információhalmaz", amelyet az általad elérhető vagy ismert szerkesztőknek, újságíróknak küldhetsz ki. Mivel az újságíró folyamatos hírvadászatban van, ha sikerül olyan sajtóközleményt írni, amelynek közhasznú információtartalma van, esetleg egy kutatást, elemzést ismertet akkor jó esélyed van arra, hogy az minden ellenszolgáltatás nélkül megjelenik.

A sajtóközlemény címében bőven elég csak a lényeget összefoglalni Pl. „A Könnyű Meggagzdagodás Pénzügyi Tanácsadó Kft elemzése szerint a lakossági megtakarítások 2%-al nőnek 2008-ban.” Itt nem nekünk kell frappánsnak lenni, bízd a feladatot a sajtósra.
Az első bekezdésben a ki, mit, hol, miért, mikor kérdésekre összpontosíts, míg a közlemény további részében ezeket fejtsd ki bővebben, érdekesen.

Olyan információkat adj át, amelyek mások számára is érdekesek, fontosak: ez nem csak a megjelenés feltétele, de a célcsoportod sem olvassa el a cikket, ha nem érdekes számára.

pr szolgáltatások kkv-knak

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingszakertok.blog.hu/api/trackback/id/tr86310281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása