HTML

Marketing szakértők

Egy kkv marketing blog azoknak, akiknek konkrét kérdéseik vannak, és valódi válaszokat szeretnének. A www.nomico.hu szakértőitől. Írd meg kérdésedet! "A marketing egy szemüveg, amin keresztül az üzletedet látod. Ezt a szemüveget remélem az ügyfeleid adták rád. "

Friss topikok

  • mihalytoth: "Szomorú, de a jelenlegi recesszió kedvez ennek a folyamatnak." Én nem látom szomorúnak, de önmagá... (2009.03.05. 17:13) Matematikai marketing?
  • zsz: Szia Chris Dry, hát annyira azért nem triviális. A net csak Angliában előzte meg a tvt - most elő... (2008.05.27. 21:51) Nélkülözhető?
  • nomi mark: Szia Kontaktia! Köszi az értékes hozzászólást...még nem terveztem a crm mélységeibe belemenni, de... (2008.05.25. 14:30) Ha B2B marketing akkor elhúzodó vásárlási folyamat.. hogy védd ki?
  • Kontaktia: A spam törvény miatt hozzánk is egyre többen fordulnak, hogy legalizáljuk az e-mail adatbázisukat,... (2008.04.07. 22:59) Persze, dm, de kinek? Gyűjtögető életmód
  • KondorAlbert: A Nike már a kilencvenes évektől alkalmazza, leginkább a márkatudatosítás terén. No Logo című köny... (2008.04.07. 12:29) vírusmarketing

Linkblog

Persze, dm, de kinek? Gyűjtögető életmód

2008.01.17. 14:10 nomi mark

Kérdés:

„Olvastam az elektronikus direkt marketing levélről szóló leckéteket. Az lenne a kérdés, hogy honnan szerezhetnék címeket? Nem nagyon szeretnék erre százezreket költeni…”

Válasz:

Minden kis- és középvállalkozás marketing alapja a saját adatbázisa kéne hogy legyen. Ha másmilyen kommunikációt nem is folytat, de megfelelően kezeli és használja a címlistáját már nem érheti nagy baj. Ehhez nyílván az első lépés a megfelelő adatbázis kiépítése.

Alább felsorolunk egy-két módszert címek gyűjtésére, de mielőtt őrült mód e-mailezni kezdesz, a mellékelt megoldások mindegyikénél jelezd, hogy amikor elkérted a címét, azt valószínűleg használni is fogod, és MINDEN leveledben adj neki lehetőséget a leiratkozásra.

Szóval a gyűjtögetés módszerei:

A már megvan, csak még nem szedted össze címek:

Megrendelők, valaha volt ügyfelek címe

Szakmai rendezvények, kiállítások résztvevői, akik ehhez hozzájárultak

Ingyenes tartalom kínálása, email címért

Úgyis, mint rendszeres hírlevél indítása érdekes, releváns tartalommal

Letölthető egyszeri tanulmány, cikk, mp3, demók stb.

Promóció

Adjunk neki kedvezményes kupont a címéért cserébe

Szervezzünk neki regisztrációhoz kötött nyereményjátékot

Hozzon még egy embert

Már meglévő listánkat bővíthetjük, ha kérjük, hogy a letöltési lehetőséget, hírlevelet stb. „küldje el ismerősének”.

E-mail aláírásod

A levelezéshez használt aláírásod aljára tedd ki az ösztönzőt és a linket: „Töltsd le ingyenes tanulmányunkat, az ingatlan piac 2008-as trendjeiről!” így a beszállítók, érdeklődők, más kapcsolatok sem maradnak ki a szórásból 

Network

Online közösségeidben is meghirdetheted a hírleveledet, tanulmányodat, nyereményjátékodat. De ne spamként: írj az üzenőfalra, írj be a csoportokba!

1 komment

Címkék: adatbázis dm e mail marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingszakertok.blog.hu/api/trackback/id/tr68300865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontaktia · http://kontaktia.blog.hu 2008.04.07. 22:59:59

A spam törvény miatt hozzánk is egyre többen fordulnak, hogy legalizáljuk az e-mail adatbázisukat, vagyis hívjunk rá az ügyfélre. Hangrögzítés, hozzájárulás: gyors és hatékony. De mivel ez most nem a reklám helye: itt az a lényeg, hogy ha kinézted magadnak a potenciális vevőt, a honlapon találsz egy telefonszámot. Felhívod és megkérdezed, hogy ki pl. a beszerzésért felelős, annak mi az e-mail címe, ahová küldenél neki nagyon fontos levelet. 99% megkapod. De azért hasznos az a hangrögzítés ;-)
süti beállítások módosítása